Дистанційне навчання учнів ЕЗОШ № 7 на період карантину
з 18.05.2020 по 22.05.2020
Предмет українська мова
Вчитель Гах Н. О.
Клас
|
Сервіс
|
Зворотний зв'язок
|
6 -Б
|
Написати
контрольний твір розповідного характеру
з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників,
що належать до різних розрядів.
Теми творів:
1."Що я роблю для здійснення своєї мрії."
2"У чому полягає гідність людини."
3."Що важливіше - наполегливість чи
скромність."
Обрати одну тему. Не забувайте про вступ, основну
частину, висновок. Твір друкуєте, відсилаєте на пошту. natalagah@gmail.com
1. Параграф 63 - переписати у довідник та вивчити.
2. Вправа 542.
3. Параграф 64 - переписати у довідник та вивчити.
Вправа 546 (ІІ),
вправа552.
4. Ст. 211 - переписати у довідник та вивчити.
5. Вправа 553 (ІІ).
Повторити параграф 59 - 64.
Виконати тестову роботу. Контрольна робота. Займенник.
|
Вайбер, блог «Калинка»
Клас Рум
Платформа «На Урок»
|
7 - В
|
1.Повторити правила,
ст. 220 - 230.
2. Виконати тестову роботу.
1. Вивчити правила та переписати у довідник, ст. 232 -
243.
2. Виконати тестову роботу.
1. Ст. 245 - 249 - вивчити правила, переписати в
довідник.
2. Виконати тестову роботу.
1. Повторити ст.208 - 249.
2. Виконати тестову роботу.
Контрольна робота. Службові частини мови.
|
Вайбер, блог «Калинка»
Клас Рум
Платформа «На Урок»
|
8- А, Б
|
1. Повторити з параграфа 4 по параграф 14.
2. Виконати тестову роботу.
1. Повторити з параграфа 16 по параграф 21.
2. Виконати тестову роботу.
|
блог «Калинка»
Пошта
Платформа «На Урок»
Клас Рум
|
9 – В
|
1. Опрацювати параграфи 34, 35 ( переписати у довідник
та вивчити).
2. Виконати тестову роботу.
1. Повторити параграфи 29 - 35.
2. Виконати тестову роботу. Контрольна робота. Складне
речення з різними видами зв'язку. Текст.
|
Вайбер.
Пошта
Клас Рум
Платформа «На Урок»
|
10 -В
|
1. Повторити параграфи 38 - 46.
2. Виконати тестову роботу. Контрольна робота. Морфологічна норма.
1. Опрацювати параграфи 47 - 50.
2. Виконати тестову роботу. Практична риторика. Контрольний тест.
|
Вайбер.
Пошта
Клас Рум
Платформа «На Урок»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар